Adam Svanell

Journalist, skribent och filmare. Redaktör för musiktidningen Novell.

Nya texter

with 2 comments

Just nu gör jag ett litet inhopp på Fokus. I senaste numret, ute i dag, har jag med en längre artikel om Leninpriset och skillnaden mellan politikens och kulturvärldens syn på kommunism. Jag har även intervjuat Marit Paulsen om kycklingar och ekologisk mat.

Just det, och så har jag skrivit en kortis om improvisationsteater i SvD.

Edit: Jag måste självklart länka till det här, om nu någon lyckats missa det.

Written by Adam Svanell

april 3, 2009 den 4:01 e m

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sköj. Lasse Diding är gift med min gamla högstadielärarinna i SO. Men du kan väl inte gärna kalla Tradition & Fason för en liberal blogg? De är ju konservativa nog att vara emot inte bara den ryska revolutionen utan den franska också.

    David

    april 3, 2009 at 4:46 e m

  2. Oj, nej. Det var ju en riktig fadäs.

    Adam

    april 3, 2009 at 4:50 e m


Kommentera

