Adam Svanell

Journalist, skribent och filmare. Redaktör för musiktidningen Novell.

Wilde och Wao

with one comment

På sistone har jag varit helt uppslukad av Junot Diaz nördepos ”The Brief Wondrous Life of Oscar Wao”. Först nu, med 20 sidor kvar att läsa, upptäcker jag vad titeln är en parafras på. Man undrar hur många populärkulturella referenser man går miste om dagligen genom att inte vara tillräckligt påläst…

Written by Adam Svanell

november 27, 2008 den 6:11 e m

Publicerat i Blogg

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bra med en blogg Adam. Jag länkar. Den finns på min to-read-list. Jag har peppat den och hållit i den många gånger. Snart får det bli av.

    Sedir

    december 1, 2008 at 1:24 e m


Kommentera

